please visit this

....

kernanya....buat aku lebih mencintai ALLAH....ya ALLAH....sesungguhnya engkau menanamkan cintaku kepadanya....engkau dekatkan hati kami kepadaMU....yang mudah terleka dengan nafsu dunia.....bimbinglah aku untuk menjadi hambamu yang redha dengan ketentuaanmu

Saturday, October 29, 2011



    • ya allah dugaan apa pula kali ini datang kepadaku??

    • aku tercari - cari kenapa aku masih begini??

    • aku tidak tahu kenapa perasaan itu datang dengan sendiri...

    • perasaan rindu itu sungguh menebal di dalam diriku...

    • aku tidak mampu untuk menepis perasaan itu dengan sendiri tanpa di luahkan kepadamu...

    • ya allah...

    • kali ini aku tidak mampu untuk menangung seorang diri

    • perasaan ini sungguh sukar untuk ku ungkapkan

    • rindu itu sukar untuk di jangkakan,

    • datangnya ia tanpa di duga dan perginya tanpa di paksa...

    • ya allah,

    • kali ini aku jatuh tersungkur

    • menangung rindu yang teramat

    • aku tidakmampu untuk meluahkannya...

    • kenapa cuma seketika di tinggalkan, perasaan itu terus menyelebungiku...



    • aku tidak mampu untuk semua itu,

    • apa yang harus aku lakukan demi perasaan ini,

    • aku teramat lemah kali ini..



    • ya allah

    • di saat ini aku amat memerlukanmu,

    • aku tidak mampu untuk laluinya seorang diri..

    • aku amat lemah untuk saat ini

    • hanya mengharapkan magfirah darimu ya allah..



    • sukar untukku, meluahkan perasaan itu......

    • kerana rindu itu adalah perasaan yang sukar untuk di gambarkan

    • walaupun perginya hanya seketika, 

    • namun rindu itu akan tetap menghantui diriku..



    • aku tidak mampu untuk semua itu

    • ya allah bantulah hambamu

No comments:

Post a Comment